sâmbătă, 5 mai 2012

Vizita de la 10 saptamani

Uffff...cate emotii...azi am avut intalnire cu strumful;))! O minunatie, nu alta! I-am auzit inimioara batand tare si l-am vazut dand din piciorute si foindu-se neincetat, desi are doar 10 saptamani si 2 zile..O splendoare;))))
Desi mai am acasa un baietel de aproape 4 anisori pe care il iubesc ca pe ochii din cap( o sarcina usoara si fara probleme,traita cu minte de 'copil'de 23 de ani fara de griji), am trait cu atata teama inceputul acesta de sarcina incat acum toate mi se par minuni si gata!
Dupa cum simteam si eu..si doctorita a dat o parere,cum ca ar fi un baietel!
Sunt foarte fericita ca totul evolueaza bine, urmatoarea vizita va fi pe 19 mai,adica fix peste 2 saptamani, pentru dublul test.
Pana atunci astept...o sa mi se lungeasca urechile;)))de atata nerabdare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu