duminică, 20 mai 2012

12 saptamani si 4 zile!!!

Yeyyy!!!Am trecut cu bine de cel mai greu prag pe care simteam ca il am de trecut..e timpul sa imi deschid sufletul, sa las usurarea sa ma cuprinda, sa ma eliberez de tensiune..

Acum aproximativ 6 luni, mai exact pe data de 16 decembrie eram in aceeasi situatie..am mers la vizita medicala de la 12 saptamani cu sufletul vesel si lipsit de griji. Mi s-a recoltat sange pentru dublul test, dupa care am intrat la medic, pentru echografie.La 8 saptamani ii auzisem inimioara, era totul in regula, acum insa doctorita era crispata; m-a intrebat:
- Copilule, tu ai simptome de sarcina?
- Ma simt bine, ca intotdeauna.Greturi nu am avut nici o clipa, doar mai obosita, din cand in cand..
- Dar uite, nu are cord...dupa masuratori are doar 9 saptamani, tu ai 12...ceva s-a intamplat in acest interval de o saptamana dupa ce ai fost ultima data sa te vad..
Finalul si-l poate inchipui cu usurinta oricine...
Sangele recoltat nu a mai fost trimis la laborator...fisa de observatie a fost rupta..carnetul de gravida a fost anulat..iar eu nu am mai fost o viitoare mamica...


De aceasta data, totul a fost ok, recoltarea s-a realizat cu succes!
Pe data de 29 astept rezultatele, insa stiu ca va fi bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu