sâmbătă, 1 septembrie 2012

27 saptamani si 2 zile

M-am lenevit...mi-am dorit sa scriu mai curand despre ultima experienta la medic, insa....caut pretexte;))
Pe 11 august am fost, aveam 24 de sapt si 2 zile atunci. Am fost reprogramata pentru data de 15 sept si nu mai am rabdare efectiv..niciodata nu a fost o pauza asa mare intre consultatii, respectiv 5 saptamani;).
Micuta era cumintica...cel putin asa 'simteam'eu, am fost intrebata daca misca bine..in ultimele zile eu nu o prea simtisem, s-a cam speriat doctorita, hi hi, si cand sa se uite la ea, se balacea de zor, doar ca nu osimteam eu;))).
Comparativ cu Darius, care ma lovea non stop, fie zi, fie noapte,  fetita loveste ca o adiere. Rare sunt momentele in care sa simt lovituri puternice sau sa o simt agitata.
Am inteles ca nu era normal ce simteam la Darius. Asta inseamna ca nu stateam eu intr-o pozitie buna si il incomodam foarte rau. Acum macar stiu sa ma ridic de pe scaun daca sunt la munca, sau sa ma intors pe o parte daca stau intinsa.
Ma simt pefect.
Atunci aveam cam 57-58 kg cantarita acasa in diferite momente ale zilei, dr a notat doat 56,7 parca pe carnetel.
Intre timp greutatea variaza de zor...aseara aveam 59 si destul...acum, fara sa fi mancat, am 58,5 kg.
Ma simt greoaie, grasa;)), ma enervez de mor cand vad ca nu imi vin hainele preferate iar eu nu am apucat sa le imbrac in aceasta vara, insa trece si asta;).
Dr m-a linistit, a spus ca sunt in grafic cu greutatea, ca am pus un nr de kg normal si ca oricat as mai pune de acum inainte, tot nu mai am cum sa ajung la  o crestere de 22-23 kg, cum a fost la Darius.
Totusi, vad ca ma apropii de 60 kg si nu ma  simt bine deloc cu mine asa.

In rest, totul perfect, avem poze cu minunata cea mica, ma rog sa fie totul ok si sa treaca repede, repede timpul...sa o vad eu ca e perfecta...mi-e si teama sa ma gandesc prea mult la acest lucru, de aceea am si tot intarziat cu postarile.
Am cerut informatii referitoare la nastere...se pare ca va fi cezariana fara nici un dubiu, deoarece eu am nascut la 37 de saptamani si daca e ca acum sa asteptam pana la termen, sunt sanse sa nu iasa totul asa cum ne dorim. In nici un caz nu voi ajunge la termen, sa nu fie probleme cu cusatura de pe uter, care s-ar putea desprinde.
40 de saptamani ar fi fost pe 28 noiembrie...37 sapt ar fi pe 8 noiembrie.
Mai am doar 2 luni!!!!!Yuhuuuu,nu pot sa cred...

Am mai intrebat de celulele stem si de nasterea in Cuza Voda versus Arcadia.
Inca ne mai gandim la aceste aspecte...o sa vedem pana la urma cum va fi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu