luni, 8 iunie 2015

Bebe 3

07.2014
Ieri am fost la medic. Dupa o lunga perioada in care am tot fost reprogramata.
Sunt recunoascatoare Cerului ca e totul perfect. Nu stiu cate emotii am putut sa adun si câtă spaima am ascuns in suflet. Insa e ok, ea e perfecta.
La 24 de saptamâni are 665 gr. Ultima data, la 17 saptamani, avea 186 gr. Mi se pare incredibil, o simt cum loveste imediat ce ma agit, de parca imi preia toate grijile si problemele. In drum spre medic facea valuri in burtica. De cand am vazut-o, i-am vazut gurita, nasucul, manutele si piciorusele, i-am auzit inimioara si m-am linistit. S-a linistit si ea, acum e cuminte;)
Aveam momente cand stateam cu grija ca nu misca destul, sau ca nu a mai miscat de mult timp. La atingerea taticului începea iar greva;)
Mai e putin.. Atât de putin.. Stiu ca va fi cea mai lunga perioada scurta :)) din viața mea. Cea mai febrila așteptare, insa știu ca va merita pe deplin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu