sâmbătă, 4 august 2012

23 sapt si 2 zile

Nu am mai scris de ceva vreme..M-a suparat medicul cu rezultatul analizelor la sange si nu am mai vrut sa ma gandesc prea mult.
Astept nerabdatoare ziua cand imi voi vedea mazarica si pana atunci ma bucur de tot ce imi rezerva viata si atat. Ea se misca frecvent, o simt foarte bine si ma bucur cand pot sa ii arat lui Darius sau lui tati ce minune obraznica am eu in burtica.
Kg mele au cam luat-o razna...variaza intre 56.9-57.7..si nu imi place treaba asta. As incerca sa ma mai abtin de la mancare, dar nici asta nu e chiar bine.
De miscat ma misc mai greu, dar inca nu e o foarte mare problema atata timp cat ma odihnesc bine si nu ma supara nimic.
Am sesizat mici dureri de spate si intepeniri ale coloanei, dar nu se manifesta mereu, sper sa nu fie nici o problema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu