vineri, 6 iulie 2012

Sambata, 7 iulie-19 saptamani si 2 zile

Buna dimineata..
Am avut o saptamana foarte agitata..la munca e din ce in ce mai mare activitate si asta va tine toata vara si o parte din toamna. Caldura este insuportabila si in fiecare zi nu astept altceva decat sa ajung acasa, sa stau linistita.
Norocul meu ca Darius, apropiindu-se vertiginos de 4 anisori, in ultima vreme da dovada de intelegere si nu ma streseaza foare rau.
In schimb, micuta mea e din ce in ce mai activa! Nu stiu daca e din cauza agitatiei mele zilnice, sper totusi sa fie ea si nu eu de 'vina'. Cu toate astea ma bucur mult, macar imi mai da cate un sut;)),sa stiu ca e acolo..
Abia astept sa o vad din nou fix de azi intr-o saptamana..
Burtica se vede foarte bine, eu am inceput sa ma ingras si depasesc DEJA 55 de kg, ceea ce nu ma incanta deloc. Astept sa vad parerea medicului, sa imi spuna daca e ok.
Tati e la fel de incantat, iar Darius e o minune. Ma pupa toata ziua si a acceptat super bine situatia si ideea ca va aparea o surioara in viata lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu